PERHATIAN! Laman web ini hanya sebagai Panduan Agen MasterEload.
Jika anda masih baru sila klik DISINI.
***Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersil dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada Amiruddin Bin Ahmad, Admin ME.biz***
JOIN KAMI DI RUANGAN CHAT BARU PANDUAN ME! KLIK SINI!
Google

22 October 2007

Kekuatan MasterEload

Hi semua,

Bagi memudahkan anda mengetahui kekuatan MasterEload, terutama MasterEload.biz, di sini saya berikan sedikit panduan ketika memberi penerangan kepada bakal agen baru atau kepada sesiapa sahaja yang ingin tahu.

1. Kemudahan memesan produk prepaid secara SMS dan ONLINE!
Setakat pengetahuan saya sehingga hari ini, hanya MasterEload sahaja yang ada kemudahan memesan produk prepaid secara ONLINE. Jadi alternatif kepada SMS ialah ONLINE di mana perkhidmatan ini adalah percuma dan menjimat kos anda. Bayangkan anda SMS akan kena caj mengikut kadar syarikat telekomunikasi. Kalau anda ada akses internet, ianya PERCUMA.

2. Kemudahan Tambah Modal SEGERA secara SMS dan ONLINE dari 8 BANK!
Sehingga hari ini, belum ada syarikat atau web lain yang mampu menandingi kemudahan ini seperti MasterEload.biz. Kami menawarkan kemudahan Tambah Modal melalui SMS dan ONLINE. Seperti yang di terangkan di atas, ONLINE adalah PERCUMA dari web MasterEload.biz

Dari sudut MasterEload pula, jika anda Tambah modal bawah RM100, caj minimum di kenakan iaitu RM0.20. Kalau RM100 dan ke atas, ia adalah PERCUMA. Ada syarikat lain mengenakan caj sehingga RM1.00 untuk sebarang nilai tambah modal.

Bagi memudahkan para agen, kami menyediakan 8 BANK untuk anda menambah modal. Anda hanya perlu bank in (Online Transfer, Cash Deposit, ATM Transfer, Counter, Phone Banking) dan kemudian SMS/Online.

Contoh : Anda ada di rumah/pejabat dan ada akses internet. Anda bank in menggunakan ONLINE transfer sebanyak RM100. Kemudian anda masukkan maklumat pembayaran di MasterEload.biz. Sistem MasterEload.biz akan secara automatik mengesahkan pembayaran dan Top Up akaun modal ME anda.

Mudah kan? Dan semua ini PERCUMA! TIADA KOS TERSEMBUNYI!

3. Pelan mudah dan menguntungkan!
Pelan Bonus ME tidak memaksa anda mencari downline yang ramai untuk mencapai komisen 80% dari margin. Tidak ada pangkat. Contoh seperti di SINI .

4. Talian SMS dari MasterEload dan MasterEload.biz!
Selain email, MasterEload dan MasterEload.biz merupakan syarikat dan web yang pertama menyediakan Talian SMS 24 jam. Ini adalah penting bagi membantu para agen yang bermasalah.

5. Kemudahan lain di MasterEload.biz!
Kemudahan - kemudahan unik lain yang disediakan adalah seperti Web referral, SMS Percuma ke nombor Celcom, Reload Pin Celcom, Tranfser Downline (bagi membantu anda membina ragkaian anda. website lain tidak ada!), Follow Up Free Member dan Downline.

Sehingga hari ini, belum ada syarikat lain dan web lain mampu menandingi kemudahan ini seperti Mastereload.biz!

Diharap dengan panduan ini, anda dapat meyakinkan bakal downline anda atau sesiapa sahaja tentang kehebatan MasterEload dan MasterEload.biz.

Sekian,

Admin ME.biz
Talian SMS : 013-244 9441

No comments: