PERHATIAN! Laman web ini hanya sebagai Panduan Agen MasterEload.
Jika anda masih baru sila klik DISINI.
***Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersil dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada Amiruddin Bin Ahmad, Admin ME.biz***
JOIN KAMI DI RUANGAN CHAT BARU PANDUAN ME! KLIK SINI!
Google

24 October 2007

Contoh Ayat Promosi

Keunikan MasterEload dari syarikat lain.

Katakan anda ingin menambah nilai akaun modal anda RM100 dan kemudian beli prepaid Maxis RM60 bagi kegunaan sendiri. Dan anda perlukan dengan kadar segera. Sebagai contoh, katakan margin pada kadar 50%. MasterEload ialah RM0.975 dan syarikat lain RM1.20.

MasterEload.
Anda bank in RM100 ke salah satu 8 bank pilihan di MasterEload.biz secara online. Kemudian memasukkan maklumat pembayaran ke MastereEload.biz. Dalam masa kurang 5 minit, akaun modal anda bertambah RM100.

Seterusnya, anda memesan produk Maxis RM60 secara online di MasterEload. Dalam masa beberapa minit sahaja, nombor telefon Maxis anda bertambah nilai sebanyak RM60.

Selesai. Kos anda ialah RM0.00. Baki akaun modal anda ialah RM40. Keuntungan anda ialah RM0.975.

Syarikat Lain.
Anda menggunakan ATM transfer dan membeli tambah nilai akaun modal sebanyak RM100 dengan segera. Oleh kerana perkhidmatan ini di caj RM1, maka akaun modal anda kini tinggal RM99.

Seterusnya, anda memesan produk Maxis RM60 secara SMS. Dalam masa beberapa minit, nombor telefon Maxis anda bertambah nilai sebanyak RM60.

Selesai. Kos anda ialah RM1(caj perkhidmatan tambah modal melalui ATM) + RM0.20 (SMS ke gateway) = RM1.20. Keuntungan anda ialah RM0.00. Ini belum masuk kos lain seperti masa terbuang anda ke ATM, bayar parking, minyak kereta/motor, beratur di ATM dan sebagainya. Kemungkinan anda tanggung kos berlebihan hanya untuk membeli prepaid Maxis RM60.

Kesimpulannya, kaedah MasterEload adalah paling "cost effective" dari syarikat lain. Jom ramai ramai sertai MasterEload! KLIK DI SINI SEKARANG!

*Illustrasi di atas adalah sebagai contoh dan tidak bermaksud menjatuh mana mana syarikat.
***SILA OLAH SEMULA AYAT DI ATAS JIKA ANDA HENDAK MENGGUNAKANNYA***

2 comments:

Adli said...

Ayat promosi power ni telah membuat free member saya mendaftar jadi agen di bawah saya. Terima kasih kepada Admin MasterEload.biz!

masterpyan said...

nak sms reload digi adakah hanya dari pukul 9am - 12pm?